Text Size
בלוג מה מבדיל בין שרות טוב לשרות רע?

7/6/13

זוהי שאלת מליון הדולר, אבל יש דרכים להתקרב אליה.

יש קשר חשוב מאוד בין הצורך של הלקוח, הציפייה של הלקוח ומתן השירות.

מטרת נותן השירות היא לענות על צרכי הלקוחות, אבל מעבר לצורך, שבא לידי ביטוי בדרישה, נמצאת הציפייה. מימוש ציפייה זו יעשה את ההבדל ברמת שביעות הרצון של הלקוח.

דוגמאות לציפיות: יחס אדיב, אמינות, עמידה בזמנים, איכות המוצר ועוד

יש מצבים בהם ניתן לענות על צרכי הלקוח ולפתור את בעיתו אבל מתחת לרמת ציפיותיו. מצב כזה לא יגרום ללקוח לחזור אלינו שנית.

לכן חשוב לבדוק צרכים אמיתיים (נמצאים בין מילות הדרישה), ציפיות ולתת שירות אמין ולפי יכולתנו (לא להבטיח נסיך כשאפשר לתת רק צפרדע).

כשתאמרו לי שזה לא כל כך פשוט לתת תשומת לב לכל הפרטים הנ"ל, אז אענה לכם שאפשר ללמוד זאת, בקלות יחסית, יחד איתי.

ניתן ללמוד את הבסיס למתן שירות בסדנה קצרה של 5 שעות. וכמו כן אפשר לקבל לווי אישי, למנהלים ולבעלי עסקים, בדרך להטמעת שרות ושרות מוכר בחברה.

צרו איתי קשר ותקבלו הצעה משתלמת לסדנת שירות

צור קשר

אתם מוזמנים ליצור קשר לשיחת הכרות:

נירית פולק

טלפון: 054-8007833

מייל: info@coachnp.co.il

 

או למלא טופס פניה ונשוב אליכם בהקדם:


חדשות

  1. השפעת שינויים טכנולוגיים על זמן עבודה מול זמן פנאי

     השינויים הטכנולוגיים - התפתחות האינטרנט, התקשורת הסלולרית וכו', יצרו אפשרויות העסקה מגוונות.

    זה התחיל בהגמשת שעות העבודה, המשיך בעבודה חלקית מהבית וכיום יש עובדים שכירים שכל עבודתם מתנהלת מהבית כגון, אנשי מכירות טלפוניות, יועצים ומוכרים בשוק ההון.

    עבודה מהבית יכולה להיות נוחה מאוד, אבל יחד עם זאת קשה להתרגל אליה

     

    לקריאת המאמר המלא

     

     

     

  2. ההווה הוא מתנה

    קרה לכם שדיברתם עם מישהו אבל החשיבה שלכם נדדה למקומות אחרים?

    קרה לכם שעשיתם ספורט ותוך כדי הספורט חשבתם על מיליון דברים אחרים?

    קבלו ניסוי עצמי להעצמת תחושת ההווה

    לקריאת המאמר המלא

     

     

     

  3. בעקבות הכתבה של מיקי חיימוביץ בתכנית "המערכת":

    האם מותר האדם מן הרובוט?

    על בטחון תעסוקתי ותכניות לעתיד

    למידע נוסף לחץ כאן

     

     

     

     

  4. העולם התעסוקתי שלי!!

    לאחר סיום לימודים אקדמיים? רוצה להתקדם בעבודה? מה הצעד הבא בקריירה שלך?

    פגישות אישיות למיקוד ולהגשמת השאיפות התעסוקתיות שלך.

    לפרטים נוספים

     

  5. למנהל/ת בתפקיד חדש שרוצה להצליח - בקרוב ייפתח קורס המיועד לך

    למידע נוסף לחץ כאן