מתוך שיחות ליד מכונת הקפה, יומיים לאחר שפלוני החל לנהל את המחלקה.
האם כך הייתם רוצים שידברו עליכם מספר שבועות לאחר שהתמניתם לתפקיד הניהולי?
התשובה ברורה – בודאי שלא!
כדי שהימים הראשונים של מנהל בתפקידו החדש יהיו יעילים וחיוביים, צריך המנהל, בו זמנית, ללמוד את הארגון ואת אנשיו, להכיר את עוצמותיו וחולשותיו, ליצור את האני מאמין הניהולי שלו, למצוא את הדמיון בין החזון האישי שלו לחזון הארגוני ולדעת כיצד לרתום את אנשיו להשגת מטרותיו ומטרות הארגון.
בקורס "ארגז הכלים למנהל בתפקיד חדש"
נעבוד במודל ©MLEQ המשלב מנהיגות ניהולית ואינטליגנציה רגשית, נצייד אותך בכלים שיעזרו לך להיות יעיל וחיובי החל מהיום הראשון בתפקיד הניהולי ונאפשר לפתח את המחויבות לתפקיד ונזהה את נקודות הזיקה וה- Engagement לארגון.
הקורס מתאים למנהלים בתפקיד ניהולי חדש או מועמדים לתפקיד כזה, שמעוניינים לשדרג את יכולותיהם ולהקל את כניסתם והצלחתם בתפקיד.
מוזמנים מנהלים מארגונים שונים כדי ליצור הפריה הדדית ולמידת עמיתים.
לפרטים והרשמה- במייל או בטלפון
נירית פולק-054-8007833